måndag 17 maj 2010

Allt som är annorlunda är kul!

När det gäller mitt bröllop är inte mycket i rätt ordning,jag fria (fast det inte var skottår,vilket tydligen är tjejernas friar-år)..
Sen förlova vi oss inte innan utan ska sätta på en evighetsring efter bröllopet,vi ska ej ha möhippa vs svensexa,nej utan vi ska ha en sven-hippa istället..
Vi slår alltså ihop det till en fest som dessutom inte innehåller massa alkohol..
Grilla å spela kubb,det blir najs.
F¨år vi bara hoppas på fint väder med.
Lite annorlunda på bröllopsdagen blir det med,men dt kan jag ej gå in på nu,förstör överraskningen..
Här kommer bilder på provsminkningen iaf..





Sen att jag står i gamla sletna pyjamasbyxor och att mitt hår ser rött ut mot den svarta väggen bakom mig,stör mig inte alls..... eller hur? :(

Inga kommentarer: