söndag 3 oktober 2010

VEM FAN ÄR DU??

Som sitter här och kommenterar att:
*jag snålat med mikaels begravning
*att mina barn aldrig får något
*att mina barn springer vind för våg på gårdarna....
*att jag köper en ny tv till MIG

Du säger att jag är dum!!?
* mikael fick den begravningen han ville ha och den var jättefin!
*senast igår beställde jag kläder till mina barn för flera hundra,förra månaden fick dom gå ner å köpa nya skolkläder,välja själva för över 1000kr. Och utöver det fick de nya skor..
*om mina barn springer vind för våg gör allas barn det häruppe,för dom är ute lika mycket! Mina barn älskar att leka ute,vi äger inga tv-spel eller data-spel för jag tycker det är osunt,barn ska bygga kojor och röra på sig..
Sen hur andra gör är upp till dom,jag bestämmer bara över mina egna och dömer inga andra!
*Tv:n var ett beslut av hela familjen att köpa,den sitter i stora-rummet,inte i MITT sovrum,alltså är tv:n köpt till HELA familjen..

Så nästa gång du ska kommentera nåt,gör det med fakta då och inte massa skitprat!!
Den som själv står utan synd kan kasta första stenen.....

1 kommentar:

Jessica.B. sa...

Vad ända in i helvete är det för en person som är sååå förbannat avundsjuk på dig hela tiden? Du har ju nästan aldrig unnat dig någonting och när du väl gör det så tror alla att man har flera miljoner på kontot,sen att man kanske har SPARAT i 1-2 år för att kunna köpa det man vill ha då är plötsligt rik......fy fan säger jag,man kan inte göra NÅT nu förtiden i denna stan! Dom behöver väl inte prata en massa DYNGA dom inte vet ett skit om......du mår ju redan dåligt som det är,varför "gräva ända in i hjärtat" på dig ännu mer? Nä jag blir så "fucking" arg på denna personen som gör så här mot dig,försök och skit i den personen och lev ditt egna liv med dina underbara barn istället!

Många kramar,tänker på dig gumsan!