lördag 22 oktober 2011

ännu en födelsedag

Minns förra året när jag for till graven,aldrig tgen!
Det är jättebra för dom som vill ha en grav att å till,men jag är ej en av dom.
Jag minns M på platser vi hade,där vi ofta satt och mös,eller där vi gifte oss.
Han och U har jättefin grav och sten.
Och det är tack vare hans familj.
Jag tände ett ljus i torsdags så fick det brinna ut av sig själv,likt en själ som lämnar kroppen,så liknade röken från veken när det slocknade.
Upp och ut ur rummet.
Läst på min dotters bröders,mammas blogg att den ena är mobbad,blir så ledsen,dom är ju så fina alla hennes barn.
Tycker så synd om S,han är en ljuvlig kille!
Pratat med min fina Lina i M-dal igår,typ 1 år sen sist!
Var jättekul att bli lite uppdaterad och få höra hennes röst.
Grattis Johan och Jossan till bebisen i magen.
Kul,kul!
Svårt att sova som vanligt. somna vid midnatt och vakna 4 igen,suck!
Ska gå lång promenad med Boss om ca 1½ timme.
vägen om ica..
sen blir det en promenad vid 12 igen,booooolaget!
Ska unna mig några cider.
Ha en fin Lördag

Inga kommentarer: