lördag 1 januari 2011

2010

Var det värsta året nånsin..
Jag har aldrig upplevt sån sorg,jag har aldrig insett hur många elaka människor det finns (???) som verkligen njuter av att sparka på folk som redan ligger..
JAg har blivit bestulen av folk jag trodde var vänner,jag har blivit baktalad av folk som jag trodde var vänner..
Jag har blivit anklagad för att vara kall eftersom T bodde här i ett par mån,hur FAN kan "ni" som störde er på det veta att jag och han hade nån annan relation än vänskap???
Var ni inne i mitt sovrum och såg det eller??
Hade det varit en tjej så hade INGEN reagerat,men hur hade ni då inte vetat om att jag kanske är bisexuell???
NU är jag inte det,men jag kan svära på att INGEN hade sagt ett skit om T var en tjej....
Jag publicerar inte dina fylle-kommentarer som du skriver på min blogg M,Mikael hatade att du söp och pillrade..
Tänker inte hålla igen längre..
Jag hatar dig för allt du gjorde han,han berättade massor..
Och det var inte bara för mig han berättade!
Fy faaaaaan!!
Kontakta mig aldrig på nåt sätt igen,jag vill inte ha med dig att göra..
lev ditt eget liv och skit i mitt!!!
-------------------------------------------------------------------------------
Jag har även upplevt bra saker i år,jag vann vårdnaden om emmy i rättten,ALLA utredningar på soc (som folk gjort i massa lögner) är nedlagda och sorry ni som försökte,men jag anses inte vara en dålig mamma,så jag får behålla mina barn och leva i fred...
Jag har även fått nya vänner,såna som jag inte trodde skulle ställa upp som de gjorde,tack marie och torsten,ni är guld!!
Det finns några till..
Men det enda positiva med att förlora M är att jag nu uppskattar livet varje dag,insett att vi är inte odödliga och jag älskar mina barn ännu mer nu än någonsin!!

Men jag saknar dig Mikael, varje dag.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg inte energi på människor som inte förtjänar det. 2011 är ditt år Cissi. Bara att ta sig uppåt! Love <3

cecilia sa...

love u marie