söndag 16 januari 2011

ytterligare en natt med lite sömn..

Men så fick jag sån städlust vid 9 tiden imorse så nu är här jättefint och tvättkorgen är tom..
Emmy kommer hem från sin pappa idag vid 16 tiden tror jag dom sa.
Bara att vänta å se..
Saknat mitt lilla odjur men som jag säger,klart hon inte är ett odjur,hon e ju min lilla BOBBO!!
Hon är lite uppåt väggarna och tjatar konstant och är jätte-mammig,och visst kan jag bli trött på henne men samtidigt så är hon världens mest charmiga,och omtänksammaste unge..
Och det är gott att gosa,för det får jag typ aldrig göra med evelina,hon anser att hon är för stor för sånt...
Men det tycker naturligtvis inte jag så jag får sno åt mig pussar å kramar när det går..
Men Evelina är oxå otroligt duktig tjej och hon hjälper till om jag ber henne och hon sköter sina uppgifter och är duktig i skolan och gör sina läxor som hon ska.
Sen är hon super-glömsk och slarvar bort ALLT!!
Eller glömmer kvar saker i skolan eller hemma hos kompisar.
Ganska disträ med andra ord,precis som min lillebror..
HMM släktdrag kanske.
nä nu ska jag belöna mig med en kopp kaffe å en cigg,efter all städning och rensning...
Ha en bra söndag,själv är jag stentrött som vanligt :p

Inga kommentarer: