söndag 18 december 2011

Fått en del frågor på FB

av folk som läst M´s mammas blogg..
Att jag ska anmäla osv osv..
Men jag läser inte ens vad hon skriver om mig,för min del är det samma som det katten lägger i lådan..
Nån sa att en "jonnox" kommenterat till min fördel och jag vet inte vem du är,men tack!
En sak är säker,jag har gjort MASSA konstiga saker sen M dog och en del är jag inte stolt över..
Men den som själv står utan synd kan kasta första stenen..
Och DET min "kära" ex-svärmor gäller inte dig!
Sen så var jag och M ihop mer än 8 mån..
Jag var och hälsa på han redan i mars,och vet du vad vi gjorde då??
Nej,det vet du INTE!!
och vem var det han åkte till när han lämnade basta??
Dig eller mig?
Du har ingen aning om vad han berättat för mig om dig och alla som vet det och som ändå vill ha med dig att göra är i mina ögon inte värda att kalla sig M´s vän.
För FY FAAAAN som du behandlade han,vidrigt!
Detta är sista gången jag nämner dig i min blogg,och du kan ju låtsas att du inte läser.. det vet jag att du gör,jag pratar nämligen med folk som du "tror du kan lita på".....
Och du,han VAR inte min man,han ÄR min man oavsett hur många dagar vi var gifta...
Glöm aldrig det!!!

Inga kommentarer: