söndag 18 december 2011

låten M sjöng för mig på scenen på Nösunds värdhus på vår bröllopskväll

Tänk vad livet har förändrats
Tänk vad lite jag förstod
Tänk så mycket som har hänt mej
För att jag älskar dej

Tänk vad du gjort mej lycklig
Jag kan vara den jag är
Det är mej du håller av
Men det dina ögon ser
Kan ingen annan se

Du är allt när solen går ner
När skuggor faller
Är det dej som jag ser
Dej vill jag ha
Med mej i nattens drömmar
Du är allt jag lovar och svär
Dej vill jag följa dit där vindarna bär
När skuggorna faller
Är det dej jag tänker på

Som att se för första gången
Som att födas om på nytt
I din blick som höll mej fången
Blev allt så uppenbart

Det finns inget som jag ångrar
Inga ord att sudda ut
Alla tårar har jag glömt
Men det dina ögon ser
Kan ingen annan se

Du är allt när solen går ner...

Du är allt jag lovar och svär
Dej vill jag följa dit där vindarna bär
När skuggorna faller...
Är det dej jag tänker på....


(säger väl allt,eller??)

Inga kommentarer: