onsdag 25 april 2012

Älskade Jim,saknaden är så otroligt stor. denna är till dig

När dom lägger ner mej, lungt och stilla När dom lägger ner mej djupt, då ska ännu minnas När vi låg i gräset, och himlen, just när ovädret bröt ut Ge mej nåden att gråta, som ett barn Att få falla stumt och mjukt Och jag ska aldrig, aldrig mera, vara modlös Jag har varit där förut Jag har blivit bortbytt, köpt och såld Baktalad, grundlurad, tagen med våld Men jag har bränt alla pengar, gjort mej av med allt Nedför mina kinder rinner regnet kallt Mitt hjärta slår så fort och fast Ännu en natt som villfaren gast Och fortfarande, fortfarande en främling Det borde blivit en morgon, blivit gryning Det borde blivit ljusan dag Men för ett ögonblick är allting lika stilla Som när vi låg i gräset, du och jag Allt är bra nu

Inga kommentarer: