torsdag 4 februari 2010

allt går sin gilla gång.

Tycker det är skönt att vara nära min käraste igen.
Visst finns dt en del folk som jag inte vill umgås med,eller ens prata med.
Att man håller sig på varsin kant.
Jag vill bara bli lämnad ifred och leva ett enkelt liv med min familj.
Inget annat!
Idag har vi varit å köpt sängar till barnen,kökslampa och sänglampor,TACK EVA!!
Jättefina sängar och bra priser!
Hemkörning på dom med för 200kr,Holmens diggar jag!
Där ska jag gå ofta!
Mycket fint och billigt!
Om en halvtimme ska jag till läkaren för uppföljning..
Skönt att dt händer nåt,för jag har så ont i benet!
Fattar inte hur dt kan bli så?
Ser jätteäckligt ut,och såret bara sprider sig..
Usch.
Ha det bra alla godisar där ute
och puss på alla er dumkorvar som oxå läser,ni kan behöva en sån ;)

Inga kommentarer: