tisdag 16 februari 2010

i vissas bubbla

Fy fan för att leva ett helt liv så,eller ens ett halvt!
Så mycket falskhet,avundsjuka och tissel å tassel bakom varje gardin.
I varje förnster gömmer sig nåt dolt..
Det som inga andra vet eller kanske det som egentligen alla utom den berörda vet!
Men tänk på en sak:bubblor spricker,väldigt lätt....

Vart å städat ur i m-dal.
Skönt allt klart med den flytten..
Sen vart det biltema å sen hem,med massa sköna besök av fina goa folk!
Trivs med livet just nu,här med min man och mina fina barn!
Och mina barn verkar gladare sen vi flytta tillbax med,NU inser jag hur de vantrivdes i M-dal..
Fatta inte det då,men det märks skillnad.
Jag saknar vissa,speciellt Marie.
Alltid i mitt hjärta vännen..
Alltid

1 kommentar:

the_one_and_only sa...

Naw gumman va du är gullig <3<3<3 Till sommarn vettu då du ;)