lördag 20 februari 2010

varför kallas det: ett jävla hundväder??

Våran hund vill inte gå ut iaf!
Så den meningen fattar jag inte?
För hade dt vart ett hundväder hade väl alla hundar älskat att gå ut i detta??
Haha sjuka ideér.
Tanken slog mig bara!
Idag har vi haft kalas,tyvärr kom inte alla vi bjudit pga väder m.m..
Tråkigt men vad gör man?
JO man äter mer smörgåstårta själv,skiten måste ju ätas upp,eller?
Gott som fan var dt och jag å ´baby är barnfria inatt.
Ska ta ett bad kanske å sen krypa ner i sängen å gosa.
Men först:
HUNDEN SKA UT!!
Kram alla och en extra till Marie B som verkar behöva dt idag efter jag läst din blogg guimman!
Och en kram till Marie.A som fyller idag..

1 kommentar:

the_one_and_only sa...

Ja! Jag behöver en extra tanke i natt =) Puss på dig gumman, sommaren är vår =)