onsdag 28 april 2010

31 dagar kvar

Sen blir jag Fru Strandh,bye bye cissi Axelsson..
Fått reda på saker en person helt ljuger om..
För ca 1 år sen skrev jag en blogg om en FD kompis..
Den var inte så snäll,men tyvärr sann..
Nu har jag fått reda på att hon gått runt å sagt att jag blivit uppringd av en som jag kallar farsan,och att han ska ha skällt ut mig så jag grinat,hahahha!
Jag har tagit upp detta med honom och hans fru och dom skaka typ bara på huvudet!
Alltså helt seriöst,tror du att jag för det första skulle börja grina eller att han ens bryr sig om såna skitsaker??
Jag skriver vad fan jag vill i min blogg och han skulle aldrig skälla ut mig och skulle han göra det skulle han ALDRIG göra det inför en sån som dig....
Skärp dig gumman,lev i verkligheten e du snäll..

Inga kommentarer: