onsdag 7 april 2010

är det vår nu eller??

Jag tycker det är lurigt,mulet ena stunden,sen sol..
Regn ena dagen sen uppehåll men ingen riktig vår-sol ännu!
Snöade i stockholm i förrgår :S den var ju "kul"..
Jag försöker njuta lite iaf av vädret när solen kikar fram..
Sett en hel del på film senaste dagarna.
Känner att jag vill bara "vara"!
Imorgon blir det möten,blää.
Men fick iaf tjata till mig 2 tim extra på dagis för den sakens skull..
Tröttsamt att behöva tjata bara,jag har ju rätt till 15 tim/veckan och inte fan kan jag hjälpa att de har stängt en måndag,grr.
Nåja i övrigt är det ett bra dagis och personalen är i helhet schysst!
Dom kan ju inte hjälpa vilka regler som är satta.
Men tyvärr får de nog ta en hel del skit..
Men dom lägger sig oxå i vissa saker ibland som bara e för mycket!
Jag vet en tjej som skrev blogg om sitt liv och då läste en viss personal detta och kommenterade på dagis till henne om att dt ej var lämpligt m.m..
HALLÅ!!!
Jag hade blivit rasande och definitivt INTE slutat blogga..
Jag hade bloggat 10ggr mer,MEN det är ju jag det!
Motvals-kärring,hehe
ha det!!!

Inga kommentarer: