torsdag 15 april 2010

uppdatering i mitt "lilla kaos"

HAha det lät..
Nejdå här är inget kaos egentligen och inga bröllopsnerver heller..
Lite för möhippan kanske men den ska nog bli bra,jag litar på mina vänner (tror jag)..
Iaf vecka har inneburit massa möten och har även 1 stort imorgon,ang dagis tider m.m..
Emmy ska till Gitte fre-mån.
Evelina ska vara hemma med oss.
Jag trivs bra i mitt lilla hörne på badhusberget och omger mig med folk som ger mig ork och energi.
Är lite orolig för om min mormor ska kunna komma hem från spanien på lör,som planerat!
Dom stänger ju all svenskt luftrum ikväll pga vulkan-utbrottet på Island.
Jag menar hon är ju ändå 78 år och om de ej kan flyga på lör måste de väl ge henne ett annat rum å så.
Hon kan ju inte sitta på flygplatsen hur länge som helst!
Min lilla mormor,eller som syrran säger: ROMROR

Inga kommentarer: