måndag 16 augusti 2010

6 dagar kvar

sen är jag officiellt GAMMAL!!
Fan 35 jag som hade panik när jag fyllde 25.
Hänvisar alla mina korkade och desperata försök till bekräftelse på tillfällig sinnesförvirring och ålderskomplex.
Snart börjar skolan och jag är lite nervös.
Kommer jag att fixa detta?
Utan min mikael dessutom?
Är så jäkla trött på allas ifrågasättningar,trött på ex-makar som helt plötsligt tror att de bara kan klampa tillbax in efter flera år och ta över!
Det är min dotter,jag har tagit hand om henne i snart 6 år själv,medans du var för upptagen med att knarka och kn***a runt!
Vem tror du att du är?
Du har vart drogfri mindre än 2 år och dessutom inte av bara ren vilja utan för att du varit på instution/familjehem.
Kom tillbax när du gått 1 jävla dag i mina skor..
Då kan vi börja snacka.
Alla vet att jag innan inte tyckt att mamma-rollen är så jävla kul och dt där med att vara barnledig är ju en befrielse!
Visst jag tycker dt är skönt att få egentid,men efter mikaels död så ser jag helt annorlunda på saker,jag uppskattar mina små liv även när de tjafsar och jag är så otroligt glad att jag har dom.
Deras kärlek känns verkligen nu,hur mycket dom älskar sin gamla mor.
Jag saknar mikael och skulle göra allt för att få bara 5 min med han.
Men en sak som är positivt i allt detta är att jag ser saker från ett hel´t annat perspektiv..
Saknar dig min finaste

Inga kommentarer: