fredag 20 augusti 2010

falskhet och kärlek

fy fan..
Jag har tänkt på detta,vrf ska jag bli kär igen??
Vad har kärleken gett mig egentligen,bara problem och sorg!
Sen att dt en hel del beror på att jag valt fel män,dt gör sin del i dt hela..
Men mikael var inte fel,han var 100% rätt!!
Nä jag ska ägna mig åt mina barn..
För jag har helt ärligt efter mikaels död lärt mig att uppskatta dom av hela mitt hjärta!
Nu kom evelina hem med huvudvärk,lagt henne i min säng med en alvedon och ska nu krypa upp brevid henne å vila lite.

2 kommentarer:

Lina sa...

Men det är klart att du ska bli kär igen! Det fina med framtiden är ju att man inte vet vad som kommer hända och någon dag kanske (det kommer det göra, det vet jag) det dyker upp en man som är lika fin och rätt som Micke var och då är det klart att du måste våga ta den chansen.

cecilia sa...

om dt finns nån som är lika bra ja