torsdag 12 augusti 2010

jag börjar bli arg på dig

vrf gjorde du så??
Så fort jag tänker på det så blir jag arg men samtidigt så rinner tårarna.
Emmy sa idag till mig att jag ska sluta prata om dig hela tiden och tänka på nåt roligt,för du är ju ändå död..
Klok liten flicka,tänk om dt ändå var så enkelt..
Bara sudda ut alla minnen efter dig.
Jag hatar dig/jag älskar dig,jag är arg/jag är ledsen...
Jag vill oftast bara försvinna,sluta känna.
Bedöva sorgen,men dt kan jag inte..
För jag har 2 vackra barn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är jättetråkigt det som hänt! Det kanske kan vara bra om du försöker låta bli att prata om honom när barnen är med. De bearbetar nog sorg på ett annat sätt än vuxna.

cecilia sa...

vad jag fått till mig så ska man prata öppet med barnen om vad som hänt,för att de ska känna att dt är naturligt att människor dör.. självklart vet de inte hur han dog,de tror att han blev sjuk och somnade in.