onsdag 1 april 2009

April april

hahha väckte barnen imorse med ett vrål: Det är MASSA snöööööööö ute....
Evelina börja grina för hon vill ha sina vår-skor och Emmy blev skitglad å skrek pulka-åk...
Rusa till fönstret å blev såååååå besviken!!!
Med skitdåligt samvete å massa kramar fick jag förklara för min 4.5 åring (som älskar snö,vilket jag inte tänkte på) i 20 min vrf mamma ljugit så hemskt för henne....
Sen när vi kom till dagis marscherar emmy upp till sin fröken helt coolt å kläcker:
- vet du,jag hitta 100 spänn på väg hit idag..
- nähä,säger fröken,vad ska du handla för dom då??
Emmy filurar i 10 sek å svarar:
-ÄH ,prutten sill du e lurad..
Varpå hon springer in till frukosten...
Jag asgarvar,hon e go den lilla......

Bakar nu sockerkaka,shit vad socker man ska ha i då!! blääää

1 kommentar:

sandra sa...

Gott med socker:)