lördag 18 april 2009

talk to the hand

eller med nån som bryr sig..
Kom med alla förklaringar i världen.
Innan var jag jävligt splittrad men nu börjar man fan undra hur de tänker???
Hmm innan ni kommer med pissiga ursäkter kan ni ju tänka er hur dt kändes idag när flickan kom fram å berätta detta...
Det är sorgligt att inte skjuta upp det eller be modern att få ha tösa den dagen,för dt hade hon gått med på,tro det eller ej så skiter hon i att de gift sig,hon har inte en känsla kvar i kroppen för han och dt kan man ju förstå nu!
har oxå gift mig borgerligt,vet att det är LÄTT att boka tid,ändra tid och det hade det väl vart värt eller?
I min värld är det så iaf......
Men det e klart jag försöker ju alltid tänka på mina barn först å mina egna känslor sist..
Sen tro inte att jag tycker synd om att deras planer spolierades,skiter jag högaktningsfiullt i!
Buhu grina mot en axel som brýr sig...'
Det är N det är synd om inte styvmodern och NEJ jag hade inte gratulerat min vänninna i dt läget,hade skämts över hennes ego

3 kommentarer:

therése sa...

Ok Cissi.. det e va du tycker!!! Va har du med saken att göra igentligen? Thrina får la ta d med Sonny då eller? Förstod att du inte skulle godkänna det jag skrev... Tror det sticker rejält i vissas ögon! Tråkigt att du e beredd att göra dig ovän med folk bara för att DU tycker såhär, MEN det gör inte Sara o Sonnys vänner iallafall. Spelar ingen roll hur mycket ni än försöker att få Sara att se ut som en dålig mamma för det lyckas ni aldrig med för hon e en av dom bästa! Hon är en fan så mycket bättre mamma för N än va Thrina e.. (min mening) o det e precis va JAG tycker!! Tråkigt att du känner att du måste svartmåla Sara på detta sätt...

cecilia sa...

jag godkände inte den förra för i början skrev du att du ville svara mig på detta.. så jag trodde det var till mig inte alla andra.. jag svartmålar inte henne som mamma,jag tycker att DOM gjort fel,jag tycker att det är N det är synd om.. Inte S och S.. Och bara för att jag har min egen åsikt så blir jag alltså ovän med folk,hmmm... ja får man inte ha fri åsikt och fri vilja bland folk så fine,bli ovän med miog då!!! Jag skriver vad jag vill i MIN blogg,den är min. Och vill man inte läsa och tycker jag har sååå fel så är dt ok.. jag tycker dom gjort fel,min åsikt! jag tycker inte N mamma är en kass mamma,tvärtom. Du får tycka vad du vill,jag är inte sån som blir ovän med dig för det!!! din åsikt är lika mycket värd som min...

cecilia sa...

sen vill jag att du pekar ut en enda mening där det står att hon är en dålig mamma/styvmamma??? har jag aldrig sagt,jag har sagt att dom var ego som gifte sig utan henne,som går å längtar efter att få uppleva det TILLSAMMANS med dom...