tisdag 7 april 2009

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeei

han blev friad!!!!!!
min bror blev frikänd!!!
Jag sa ju det!!!!
JAG SA JU ATT DOM LJÖG OCH HAN INTE GJORT DETTA!!
Först tänkte åklagaren yrka på 8-10 år,efter fredriks förhör sänkte han yrkandet till 3 år!!
Brorsans advokat krävde att hela åtalet angående kristina,kevin å fredrik skulle ogiltighetsförklaras och att brorsan omedelbart skulle släppas på fri fot!
Efter 10 min överläggning bordlade nämnden att han skulle bli släppt på fri fot omedelbart!!!
TJOHO!!!!!!

Jag sa ju i min blogg i morse att det finns rättvisa här i världen,nästan (men bara nästan) så att jag tror på gud med...
Fast dt e ju bättre än målsägandena i detta fallet som t.o.m verkar tro på tomten,hahhahahha

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilka e dessa folk??

cecilia sa...

idioter! vem är du?

Anonym sa...

det e bara Hanna som e nyfiken i en strut

cecilia sa...

jaha.. haha detr är kevin (synnöves son) kristina (peter danskens syrra) och fredrik en idiot som bor här med skyddad identitet som man kan ifrågasätta hmmmmm