tisdag 7 april 2009

Del 2

lite nervöst,men jag tror vittnena idag är nervösare,iaf de som e dumma nog att prata om sånt som är helt jävla oväsentligt!!
Blir dt som jag tror så kommer jag definitivt INTE sitta ensam därinne idag moahaha!!
Bra om dt blir så,för alla personuppgifter e ju lämnade,nu ska de bara ha ansikten på dom oxå.
Jag e så jävla trött på att folk kan hålla på å tro att de ska komma undan,finns faktiskt regler i den världen oxå,lever man i den får man följa dom,eller....... ja gissa själva!
Jag e så glad att jag gör sorti å snart slipper dom,bara 23 dar kvar!!
Men ska jag lämna stan obemärkt?? HMM fundera på det kanske..
Just det ja! Fick veta att idioten blev av med kortet HAHAHHAHAHHAHA
Somliga straffar gud med en gång........
Ibland finns dt rättvisa här i världen

Inga kommentarer: