torsdag 4 juni 2009

igår var en hemsk dag

jag var en hemsk mamma...
Trött och irreterad å gnällig..
Emmy var grinig å bråkig som f*n..
Evelina fick sitt lilla hjärta krossat (david gjorde slut)..
Så när de somnat igår så bar jag in dom i min säng,bädda ner dom på var sida å la mig i mitten..
Somna som en prinsessa å sovit gott hela natten.
Imorse så väckte jag evelina å hon var alldeles sönder gråten å sa: mamma dt känns inte alls lite lättare idag!!!
Så nu sminkar vi över lite på de rödgråtna bambi-ögonen och pedagogisk som jag är sa jag att om du får smink kan du inte gråta,då kletas det ut (bara för att jag själv inte pallar se henne så ledsen)....
Stackars min fina gumselumsa..
Men dt går ju över och dt kommer fler hjärtesorger!!
Tyvärr

2 kommentarer:

Marie sa...

Söta fina Evelina :) Jag tror risken e större att de blir hon som krossar några hjärtan en dag ;)

cecilia sa...

ja dt tror jag med hihihi