söndag 21 juni 2009

var ute igår

hade skitkul,trots patetiska försök från sk "vuxna" som betedde sig som barnungar!!
Jag har tidigare i bloggen skrivit om en kärring över 40 år som jag vidare-citerade från andra bloggar om hennes utseende...
Bl.a om hennes bröst..
Igår skicka hon fram sin systerson (som hon själv snackar SÅ mycket skit om i vanliga fall) för att bråka med mig,nog för att alla vet att han slår tjejer,men jag menar hallå hur moget är det??
Jag tänker inte slåss,för det första har jag växt ifrån det och för det andra så inte på krogen..
Hon är upprörd för att jag kommenterade saker om hennes utseende men igår så stod han å skrek att i våra ögon (hans å henens då,antar jag) så kommer du alltid att vara fet hur mycket du än går ner...
Så snacka om dubbelmoral C...
Så ni som nu råkade tycka synd om henne efter min förra blogg,
till er vill jag säga: Hon är inte ett dugg bättre själv..
Saken är den att jag står för det jag sagt,hon säger allt bakom ens rygg eller skickar fram nån annan,moget!!
Men skillnaden på oss 2 är den att även om ni vet hur fet jag var,så ser inte alla nya människor det som jag kommer möta i livet,till skillnad från dig då..
Och tilläggas ska väl oxå att han som skrek det är fet som en gris själv och ful som stryk..
Jag har aldrig påstått att jag är snygg och tycker det är ganska patetiskt när människor med det utseendet som dom har själva,uttalar sig..
Det mest skrattretande är att dom borde känna mig bättre än så att dom tror att jag skulle ta illa vid mig,jag har kallats för fet i nästan hela mitt liv och brydde mig inte när jag var det,vrf skulle jag bry mig nu när jag inte är det längre??
Kom på nåt nytt lixom!!!
Sen dessa eviga kommentarer om att jag har drogat,
JAAAAAAAAAA jag HAR gjort det,för 7½ år sen...
Jag har nu erkänt för hela internetvärlden att det är så,
att jag innan jag fick barn var ansvarslös och tog droger under 2 års tid..
Jag har levt i snart 34 ÅR och döms av inkompetenta idioter för 2 ynka år,
utav mina 34...
så tröttsamt!!!
kan vi släppa det nu??
Lägga dt bakom oss,
oxå ganska uttjatat nu..
och även där att HAN uttalar sig om en sån sak,
hahahahahaha
sopa rent framför egen dörr säger jag bara,SOOOOPA!!
Ojojoj gud vad jag är glad att jag inte bor i lysekil längre..
Jag är fri

4 kommentarer:

Marie sa...

Det är inget att bry sig om... Dom kommer aldrig räcka upp till din nivå ändå.kraaaam

cecilia sa...

Naaw gumman du är bäst! Jag är glad att jag har mina vänner,riktiga vänner,nya i munkedal och mina gamla älsklingar i lysekil,speciellt annlo och marie

Pia sa...

Lilla gumman du är ändå finast, för du är så fin på insidan oxå inte bara på utsidan.
Dom där är ju inget att bry sig om
dom är bara vitt slödder.
Älskar dig!!!!

cecilia sa...

jag vet att dom är det mamma och jag bryr mig knappast om vad S.Å säger,hahaha ALLA vet ju i lysekil t.o.m hans familj säger att han e mytoman.. so what ever lixom