söndag 28 juni 2009

superbra helg

men sleten nu..
Var jädrans rackans full i fredags (jävla Lisa)!!
- nu ska vi ha oss en 6:a jäger,cissi...
- Jaaaa det ska vi...
15 min senaree
-Nu ska vi ha en jäger till cissi..
- jaaaa det ska vi..
Åå så höll jag på hela fredan,följde folk till baren som en nicke docka och drack allt som bjöds..
Å då blir man rackarns jävla full...
Men jag hade en trevlig promenad hem till min syster iaf (censur)..
Sov kanske 3 timmar..
Slöa hos syrran ( slapphetens boning),förr när min syster var singel å festa järnet så kalla jag det för syndens boning,ändras väl med åldern det där,hahaha!!
Iaf hem till mamma vid 16-tiden,duscha,drack cider,sminket på å så iväg på kalaset..
Svinkul att träffa mina kusiner (nog sagt om detta) ni som känner mig vet hur jag e när dt gäller släkten..
Trevligt var det iaf..
Klockan 12 hade jag bestämt träff med en kille så då gick jag å han till sjökanten,halv 2 gick vi hem å sov! Mega trött..
Kom hem runt 12,snälla Annika körde mig hem..
Snälla mamma betala henne TACK mamsen!
Å tack för cidern,maten...
Min lilla mamma..
Till helgen blir dt kanske borås,får se hur jag löser dt med emmy bara..
Annars får jag ta dt längre fram..
Nu ska jag prova äta,ätit väldigt lite i 3 dar.
Emmy kommer 17..
Tror jag,hon e med Jim hos gitte..
:( blää han e i byn

Inga kommentarer: