måndag 1 juni 2009

krig

Emmy kom hem runt 19.30 igår kväll,glad och yster tills farmor åkte..
så fort vi kom in kissa hon ner sig och började gråta,för hon vill att pappa ska bo här,med oss som en familj och inte med sofia och hennes barn (idioten tar med sig sin nya plus barn till borås igår)en tjej han träffa på nätet för ca 1 mån sen.
Och jag försökte förklara för jim i tors att dt e ingen bra ide´för emmy mår inte så bra nu och dt har redan skett ganska stora förändringar i hennes liv det sista så som flytt och att hon slutat på dagiset i lysekil som hon älskade å har gått på i över 4år.
Och Emmy har svårt för minsta lilla förändring som sker.
Men han ska prompt tvinga på henne nya folk..
Så hon somna halv 11 igår utmattad efter att hon gråtit konstant sen halv 9.
Hon fick även ringa upp han å då grät hon och sa: pappa bo här,med mig inte nya barn..
Men sen när jag försökte prata med han å säga: ser du nu vad jag menar?? detta e för mycket för henne just nu Jim,då sa han bara att hon e sån för att hon e trött efter resan....
Alltså jag fattar inte hur han kan slå dövörat till så!!?
Jag sa till han att hon e ingen jävla trofe´som du kan visa upp,hon är ett litet barn,en egen liten människa..
Då mena han på att jag var blåst som disskutera detta när hon e hemma...??
Men.... Du då?? som slog mig när jag var gravid,som sparka ner mig när emmy var 1 år och jag höll henne i famnen?? Är inte dt mer fel?
Notera att emmy var i sitt rum när jag prata med han i mobilen på balkongen!
Iaf när jag säger detta hur han slagit mig å angeliqa så får jag veta att det var vårt eget fel: för vi såg aldrig han,vi hörde han inte och därför får vi skylla oss själva...
Det var vårt eget fel att han slog oss och sen så är det normalt att missbrukare slår sina tjejer (javisst dt sker ofta,men dt är inget som ALLA gör) samma i den världen som i vår värld,jag menar alla med blåa volvobilar slår inte sina fruar??
Det resonemanget är så sjukt!!
Dessutom slog han angeliqa INNAN han börja med droger..
MEn dt e klart gumman: du såg ju inte han,å du lyssna aldrig!
Gaaaah vad jag hatar han å önskar att jag ALDRIG träffat han överhuvudtaget!!!!
Jävla idiot!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Karlar.... va mer kan man säga??

cecilia sa...

jaaa du.. det undrar jag med