torsdag 15 juli 2010

Jag har ett vrål inne i mitt huvud

Ska försöka förklara..
Sen jag förlorade mikael så känns det som att jag ska börja om från noll igen,lära mig att leva på nytt..
Ni vet det där uttrycket: nån drar undan mattan..
Det känns som att jag fallit raklång och slagit i ansiktet rätt i hård asfalt..
Jag känner mig bortkommen och helt vilsen..
Likväl som att det inte finns en handbok för mig hur en änka ska bete sig så finns det ingen heller för alla runt om mig..
Folk menar bara väl och deras stöttande ord är värmande..
Men jag är fortfarande i dt stadiet att jag vill bara ha min man tillbaks..
Jag vet att jag måste gå vidare,men HUR!!??
Det är så svårt,så otroligt jobbigt!!
Jag vet att på nått sätt kommer det lösa sig och jag har mina barn,som jag älskar mer än allt annat..
Jag har haft många prövningar i livet,men denna är den värsta.
Jag är oxå arg för jag tycker att vissa människor klarar sig utan några större trauman i sina liv medans vissa (jag t.ex) får uppleva all skit!!
Jag frågade min syster varför det är så?
Hon sa att det kanske är för att du pallar mer än många andra..
Inte vet jag,livet är iaf jävligt orättvist!
Jag kommer att resa mig,jag kommer tillbaks,på nåt sätt..
För som en vän till min moster sa: du har fortfarnde inte förlorat det finaste i ditt liv,du har dina barn kvar!!
Jävligt sant!

4 kommentarer:

Martiina sa...

Jag fick lära mig för massa herrans år sedan att Gud testar endast de Han vet klarar det, med andra ord de som är starka nog att klara av prövningarna Han ger dem.

Nu vet jag inte om du är troende eller ej, men just tanken på det har hjälpt mig & många fler genom mycket.

Du fixar detta. Du är stark Cissi & antagligen mycket starkare än vad det känns som nu.

cecilia sa...

nä jag är inte troende.. tyvärr,önskar ofta att jag var dt..
men min 8 åring är det och hon säger att mikael är hos jesus och jesus är med oss alla så därför måste mikael vara dt med.. klok liten flicka min evelina..

Angeliqa sa...

Det är precis så det är Cissi, du måste tro på det... Det händer bara oss som är starkare och klarar av det, och min vän du är stark så väldigt stark fast det kanske inte känns så nu..

och ja du har ju dina finaste juveler kvar...

kram på er

cecilia sa...

angeliqa jag bara älskar dig,min VÄN,det är vad du är puss