fredag 16 juli 2010

"sanningen"

Jag saknar inte mikael ett dyft utan jag är inte ledsen överhuvudtaget utan jag skapade en minnes-sida för att få sympatier!!
För att folk ska tycka synd om mig,men iskall bitch som jag är så går jag runt här hemma å trallar å ler å njuter av vardagen.
Att jag gråter mig till smns 5 av 7 dagar i veckan,att jag vaknar å gråter efter honom flera ggr i veckan och att jag kan vakna på morgonen å gråta å ha panikångest,allt det är bara lögner,nåt jag hittar på för att få sympatier!!

Så säger en del folk om mig här i lysekil,å då måste ju det vara sant...
För jag menar dom lever ju med mig dygnet runt så dom vet ju....
För alla vet ju att det finns idioter,men detta är ren ondska..
Men fine sparka på mig medans jag redan ligger,gör det!
Jag vet att jag kommer resa mig en dag iaf..
Och ni ska inte få se det ni vill se,att jag misslyckas med allt det jag byggt upp i snart 9 år...
jag säger bara till er som påstår detta:

- FUCK OFF

2 kommentarer:

Mezzie sa...

Hemskt hur vissa människor kan bete sig....

Finne ringa ord för vad de borde kallas...

Styrkekram till dej

Anonym sa...

Det finns folk därute som ägnar sina liv åt att se ner och snacka skit, men vad dom kanske borde göra är att ta hand om sig själva och låta dig vara. Tänk att vissa vuxna människor älskar att gotta sig i andras sorger/liv. Undrar om DOM mår bra inombords eller är det så att dom är avundsjuka på dig? Fy f*n så lågt. Kram Jenny