lördag 17 januari 2009

anonyma blogg följare

hm undrar hur många dom är egentligen??
Jag tycker ju att även om man inte gillar varann kan man ju följa ändå.
För om man har en blogg som man inte lägger lösen på,så får ju vem som helst läsa,annars hade man ju inte haft den??
Satt å prata med gubben igår och ´nu har vi bott ihop i 4 mån,det har gått fruktansvärt fort,men båda känner det som att vi vart ihop i flera år..
Det e inte ens 1 år sen vi träffades men dt känns som 5.
Ja jag är verkligen kär alltså,jag som inte blir det lätt i vanliga fall..
Jag brukar vara taskig å nonchig i början och så får dom kämpa för att jag ska ge dom en chans..
Helst har jag bara typ KK,dom e bäst för dombehöver man inte prata med..
MEn så träffa jag denna underbara karl och ja nu e det kört...
Han ska jag leva med i hela mitt liv om jag får bestämma...
Det sa jag till mina arbetskompisar första gången jag såg han,att jag mött mannen i mitt liv.
HAha å han fejka att hans batteri på mobilen var slut å behövde en laddare,så han bad sin syrra ringa mig så jag skulle komma upp med en laddare å dt gjorde jag :)
På den vägen är det...
Herregud,åhh vilken tur jag haft som äntligen träffat en man som är snäll..
Jag fick en förfrågan på facebook av en m hon startade en hata jim klubb om jag ville vara medlem då??
Alltså jag måste klargöra en sak: jag hatar inte jim,han e pappa till emmy,alltså älskar jag han för det,sen så hatar jag vissa saker han gör och har gjort....
Men faktum är att jag hatar inte han,jag tycker synd om han fr jag tror aldrig han blir lycklig och helt ärligt undrar jag om han kommer leva så länge heller??
Bävar för att jag kommer få gå på hans begravning med Emmsis...
Jag tycker han har gjort massa fel,och jag är mer arg på han för dt han gjort mot sin son och A..
Dt han gjort mot mig skiter jag i,är inte ens arg,han fick så mycket tryk å skador av mig så jag har hämnats,men det han gjort mot A är fegt för hon kunde inte försvara sig fysiskt mot han..
Mig kunde han varken ta fysiskt eller psysiskt...
Han klarade av mig 1 gng,den enda gången jag inte kunde slå tillbaks,för jag var tvungen att hålla armarna runt magen,jag väntade emmy...
Den gången fick jag redigt med stryk,men det fick han igen sen,4 mån senare när hon var född...
Jag hatar han inte,men jag tycker han är en stor idiot när det kommer till tjejer...
Jag är glad att jag tog mig därifrån,tack gode gud (som jag inte ens tror på)

pok

Inga kommentarer: