torsdag 15 januari 2009

palla inte packa

försökte mig på din ide´med bloglovin lina,fatta noll,sipp,nada!!!!!!
Får packa imorgon bitti istället..
Behöver ju bara packa emmys för evelina ska ju vara hemma imorgon så jag hinner packa hennes före kl.13,hennes farmor kommer då.
Badat precis,ska snart sova,trött!
Fast ändå inte,men allt e ju så fucking båååring så jag skiter i vilket.
Kommit in i en sån känsla att inget duger...
Får så ibland,livet känns jävligt meningslöst kan jag lova.
Måste till arbetsförmedlingen imorgon eller iaf ringa dom...
*suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är skitenkelt! Registrera dig, välj bloggar du vill följa och voila (eller vad fan det nu heter) så prenumererar du!

(det var en som visade mig, därför tycker jag att det är enkelt haha)

cecilia sa...

men jag har reggat mig men fattar inte vart jag ska lägga till bloggarna.. och sen då?? ska man logga in där för å läsa dom eller vad??