lördag 31 januari 2009

lyckan kommer.....

lyckan går...
Men kärleken från mina barn kommer alltid bestå.
Ha så fiffig jag var nu.
Nu är Emmy hemma och hon sitter å ritar.
Jag är helt slut och väntar på mamma..
Man blir ju ganska trött efter dt jag gått igenom i veckan.
Och även om jag vet att jag gjort rätt så blir dt ju lite tomt och visst saknar man vissa delar.
Men dagarna rullar på och för varje dag så bleknar allt lite lite till.
Och visst var jag lycklig,överlycklig och jag är glad att jag satte stopp i tid,för jag vill nog minnas detta som en av de fina stunderna i mitt liv...
Och dt kommer jag göra när dt andra lagt sig.
Visst har jag känslor kvar,men sånt går över..
Synd att man inte kan bota en separation med 2 treo i ett halvt glas vatten.
Funkar ju bra mot mycket annat,menar jag,hahhaa...
Nä nu ska jag ta hand om barn.

pok

Inga kommentarer: