tisdag 15 juni 2010

egentligen har jag massa att blogga om

Men sitter bara här och stirrar på rutan som jag så ofta annars bruka fylla med mina livserfarenheter..
En sak kan jag skriva iaf: Det här är det absolut allra värsta som hänt mig!!
Och tro mig,jag har vart med om mycket sjuka saker i mitt liv...
Jag har iaf slutat vänta på att han ska komma hem igen.
Att min man är död och kommer aldrig åter,och det gör skitont,men jag har accepterat det nu.
Just nu tar jag mig bara igenom dagarna,tittar på klockan och väntar på att den ska bli 22 så jag kan få lägga mig och sova,för imorgon kanske kanske det gör liiiite mindre ont,har inte hjälpt så mycket hittills iaf!!
Ibland vill jag bara ta mig en fylla,men så kan man väl inte göra?
Alltså är det nån därute som har en handbok om hur man ska bete sig och vad man får å inte får göra när man blivit änka???

5 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej igen!

kul att du svarade mig.....ska verkligen ta mig en rejäl funderare..

nån handbok tror jag inte det finns men jag tror at man får göra precis som man vill.iallafall borde man få det.Det finns ju alltid folk som har ONT av allt....Jag tycker du ska göra det som känns bäst för dej, just nu...ta en rejäl fylla om du har lust.Ingen som känner dej skulle klandra dej.Men säkert nån annan.Det finns så mycke avundsjuka & skadeglädje där ute.


Får rysningar av allt fint du skriver.Blir helt förtvivlad av bara tanken att min Peter inte skulle komma hem igen...men sånt kan ju inträffa.Bäst att ta hand om varandra så länge man har varandra.

Hoppas att allt löser sig till det bästa med begravningen.Tycker att Mickes & din önskan om hur det ska vara ska gälla.Det är väl konstigt att så fort nån går bort då kommer det folk från oväntat håll som ska lägga sig i.
Av det jag läst om dej & ditt liv så vet jag att ni kommer få igenom era önsknigar..

STYRKEKRAMAR i massor//Nilla

Anonym sa...

Man kan visst ta sig en fylla. Man skall göra det man mår bäst av. Skit i vad andra som inte känner dig tycker!!!!

LIna sa...

Du får göra precis det du behöver för att orka med dagarna. Det behövs inga handböcker, alla reagerar olika och behöver olika saker för att må bra. Behöver du en fylla, så ta en fylla. JAg kan vara med ;)

MASSA KRAMAR! Jag ringer någon dag snart!

cecilia sa...

nilla,jag har sett till att han får ligga hos sin bror,men på ett krav av hans mamma..Att hon får äga hans gravbrev,vilket innebär att jag kan inte ligga brevid min man när min stund är kommen.. Men jag offrade det för mikael skulle få ligga hos sin älskade bror.. Ändå kallas jag egoist av 1 anhörig till honom.. kram

cecilia sa...

ja lina vi kanske kan ta en gårdsfest på brudås,hahaha halva området hatar ju mig så... kram