fredag 11 juni 2010

GAAAAAAAAAAAAAAAAAH SKITLIV

Idag är jag så arg och ledsen,lämnat ner resten av det han ska ha med sig i kistan..
Det som ligger där är det han ville ha..
Mikael hade förberett mig på att åtminstone en person i hans släkt skulle bråka om begravningen,och det gjorde hon, ca 2 tim efter dödsbeskedet!
HAN HAR FAKTISKT 5 SYSKON TILL SOM, ska få vara med och önska och alla de 3 utav de 5pratar med i stort sett dagligen,och även dom tycker att det låter som mikaels sista önskan,den ska vara fin,enkel och precis så som han uppfattades.
som en snäll,ödmjuk person som inte ville stå i händelsernas centrum..
Om ni alla hade vetat hur vissa betett sig,men tar inte dt här och nu..
Men det kommer,tro mig!!
Ska bara bli så där rasande först!
Ock kitteln kokar redan..
love u som förtjänar det

4 kommentarer:

Jessica.B. sa...

Usch då,det låter inge vidare cissi!!!! Jag kan verkligen inte förstå vissa personer som bara vill förstöra för en ännu mer när man mår som sämst.....att dom vill skada en person mer och mer,jag menar du mår ju redan skit som det är,varför i sjutton ska folk bara fortsätta????? Har dom ingen hjärna alls att tänka med? FAN,säger jag!!!!! Kram på dig,säg till om du vill ta en fika nån dag,vill inte tränga mig på ännu.....du får känna dig redo själv först!!!!

Anonym sa...

Synd att folk ska ha åsikter om sånt dom inte förstår sig på. Huvudsaken är att det blir som Micke önskade! Beundrar dig för din styrka men kärlek gör en stark! Stå på dig! Jag har fått höra mycket om detta då både jag o Micke har varit släkt i en släkt utan dess like men håller på dig för jag vet hur lycklig du gjorde honom o hur bra du fick honom att må! Kram

Anonym sa...

Har hållit utkik efter nån bröllopsannons för er. Och så blev det en dödsannons... Man tror inte att det är sant. Vad är det som hänt? Har följt dig i bloggen och nästan känt er lycka och kärlek... Fattar ingenting! Sänder över lite styrka till dig och hoppas att du har bra folk runt dig i denna fruktansvärda stund. Det är ju inte det här man tror att du ska blogga om. Har väntat på att höra om er dröm som äntligen blev sann.... Tänker på dej och dina barn!

cecilia sa...

anonym.. jag skiter i den annonsen.. lovar att ni ska få se bröllopsfoton.. men när jag pallar se de själv..