fredag 21 augusti 2009

dom sa inom 1 timme

men jag har både nätå bredbandet kvar :)
Väntar på Victor,han kommer halv 2 :P
lovat att hålla mig vaken,borde ej vara ett problem med tanke på mina sömn-rubbningar!
Badat av mig skiten nu,guuuud så skönt!
Fan jag måste ge mig själv en klapp på axeln idag,varit jätteduktig tycker jag iaf!
Dt har vart en tuff dag å jag kommer nog vara trött länge efter denna flytten men så är det å bara allt blir klart,kan jag vila sen.
Fått hjälp av Jossan och anne-mi och sandra,tack tjejer!
Sen har jag fått god hjälp av gårdens lilla Jenny,gav henne 40 kr som tack..
Sötnosen saknar Evelina och hon gillar att vara hemma hos oss å vill gärna sova över,inga problem hon är hur lätt som helst att ha så dt får hon gärna :)
Johnny erbkjöd sig att hjälpa till imorgon med,skitschysst!
Så tacksam för all hjälp man kan få..
nä se på tv eller ringa nån tror jag.
ha det bra!

Inga kommentarer: