fredag 21 augusti 2009

en sak ska folk ha jävligt klart för sig!!!

Min ****** är mitt andra jag,jobba er aldrig på han/henne eller nåt sånt..
Jävla pundarsvin och småfittor..
Passa er jävligt noga säger jag bara..
Ni som sitter i den äckliga skitiga ofräscha pundar kvarten på BHB 3B..
Stackars barn som ska springa i den skiten ¨å se allt det som sker där uppe.
Usch säger jag bara...
Jag är glad att jag flyttat för fy fan vad skitiga ni e där ute alla fittungar som tror att de är nåt!
Men ge fan i min ******,inte ett ord till,jag svär att jag går i taket.
HON/HAN OCH MINA BARN,min familj för övrigt är tabu för såna som er..
Ni kan sitta där i personens skitiga äckliga lägenhet med djurpiss å skit på golven,trasiga möbler å så smutsigt att en normal person drar sig för att ens gå in,och måste man det så tar man ju inte av sig eller sitter på nån möbel helst.
Där kan ni sitta i hennes å er egen skit med svettiga tjack-kläder och pumpar å kanyler överallt å ångest inför hur ni ska lösa nästa gubbe och med nojor för att ni är lysta å all möjlig skit!
Jag lämnade lysekil just pga av alla såna som ni,den stan e fördömd att drunkna i tjackare å omoral..
Men jag vill aldrig ha ett samtal till om att ni jobbat er på min familj,människor som bara försöker leva sina liv så bra som möjligt,som ni bara hänger er på å ska dra ner i skit,för att ni själva e så jävla misslyckade....

(jag sätter stjärnor för jaq vill inte röja min familjemedlems identitet,dom inblandade vet vem jag menar å det e dom detta budskapet är till i första hand)

Inga kommentarer: