fredag 21 augusti 2009

såååå

då har jag packat ner bokhyllan å ekskåpet,
alla tavlor å lite prydnads-saker..
nu sitter jag bara å väntar på att klockan ska bli 11.50 så jag kan gå ner till bostadsbolaget.
Sen när jag kommer hem ska jag ringa telia och flytta bredband å telefon så om ni vill nå mig så får ni ringa moobilen.
Nätet tar väl längre tid antar jag,en vecka eller så.
Ska bära över atorn idag med å typ 5 kartonger å massa byrålådor och alla sängkläder å handdukar m.m
Måste ju bara städa oxå i den nya lägenheten.
Flytta över gardinstänger och så vidare *suck*
Men nu e jag igång iaf.
Sovit piss inatt med,somna 1 blev väckt av barnen 2 och somna om 4.30 å gick upp 7.
Sen har jag vart igång hela jävla dagen...
Kan inte klockan gå nu så jag kan börja bära,orka sitta så här!

Inga kommentarer: