söndag 16 augusti 2009

faan vad jag bara vill flytta nu

känner bara att jag vill få dt gjort,hur jag ska orka vet jag inte!!
Men jag får se dt som bra träning och ett nödvändigt ont!!
Blir ju lite nya möbler iaf och dt e alltid kul!
På fre natt kommer victor,hans buss är på torp kl.1 å då tar han en taxi hit direkt.
Det går lite framåt med oss iaf,vi planerar lite framåt åtminstone.
Men man vet ju aldrig och ibland undrar jag om dt är rätt,inte victor utan om jag ska vara singel ett tag istället men samtidigt e dt mysigt att ha nån och han är otroligt fin kille.
Men jag har haft så långa förhållanden och jag e ganska fucked up i huvet pga de 2 sista,J och J.
Dessa jävla J:n..
Fuckar min hjärna hela tiden,den ene tror att vi ska bli ihop igen och den andre bara bråkar med mig om ALLT!!
Förvränger saker och vill ha 100 % koll på allt i mitt liv,kontroll freak nr.1 och jag e så trött på detta!!
Han styrde mitt liv i nästan 5 år och jag ska i realiteten vara fri från han nu,eller??
Get the fuck out from my life and my space..
Jag skiter i hela dig fattar du inte det??
Du är INGET!!
Du är historia!
nada,sipp.noll,glömd
*LOOSER*

1 kommentar:

Marie sa...

Hm håller helt me dig.. dessa jäkla J:n ;(