måndag 17 augusti 2009

pratar till en vägg

är alla killar såna här.
Seriöst i stort sett alla par jag känner där de går isär så resonerar fäderna som idioter??!!
SÅ här e det ni som känner Emmy vet hur hon är och hur hon är vid förändringa,J har träffat en tjej som gör slut med han,tar tillbaks han (ovanligt eller hur ) iallafall,nu denna veckan e de ihop igen och han ska ha emmy till helgen,jag ber då J att INTE ha med S och hennes barn eftersom de e så ostabila i sin relation och emmy fäster sig snabbt och om 2 v e dt kanske slut igen å emmy får ej träffa dom,varje gång så kommer emmy hem och kissar ner sig å är otroligt uppåt väggarna,
Bara att börja åka till pappa en helg emellanåt är en stor förändring för emmy.
Så jag har bett dom avvakta med att dra in henne å hennes barn till att börja med.
Att J och emmy umgås själva kanske de första 3-5ggr Sen kan de succesivt (om de är ihop) börja umgås allihopa,när emmy känner sig trygg i J´s miljö och de har fått ett starkare band. Det är dock snart ett år sen hon var hos han regelbundet..
MEn nä han tycker jag e fjantig och resonerar som en idiot och ska växa upp!!
*GAAAH*
Jag totalt fullkomligt hatar han,seriöst,hatar alltså!!!!
ÄT SOCKER Å DÖ JÄVLA DIABETES IDIOT!!
fjantigt??
jag vet,
men jag får ju leva upp till hans åsikt om mig då.
Dessutom e detta min blogg å jag skriver dt som poppar upp i hjärnan..
Har nån åsikt om att jag har fel,kommentera gärna,eller om jag iaf tänker ganska rätt..
För ibland tror man att man e knäpp om nån säger det hela tiden..

1 kommentar:

Anonym sa...

Han verkar väldigt egoistisk.
Hoppas att det löser sig till det bästa för din dotter.