måndag 24 augusti 2009

ringt samtal,rensat tandkanaler

Ringer just nu försäkringskassan ang bostadsbidraget.
Ska ringa fortum med å fixa elen.
Sen e jag klar.
får ta kontakt med en del ställen som jag betalar räkningar till.
Men kommit överens med nya hyresgästen att han lämnar över min post,bra slapp jag den utgiften iaf puh!!
Älsklingen åkte hem idag,kommer på fre antagligen,han ska ju vara hemma ett tag nu,permitterad,men dt e okej,skönt att få ha han hemma lite..
Saknar min storebror men men.
Prata med han förut iaf.
Tatuerade mig igår bilder kommer här


kontaktat skatteverket för folkbokföringen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad står bokstäverna för??
Snygg btw

cecilia sa...

M= Magda (min gamlamormor)
I= Ingegerd (min mormor)
P= Pia (min Mamma)
tack :)

Martiina sa...

Gulligt... =)
Oerhört uppskattat kan jag tänka mig :)

Såg att mitt namn inte kom med.,. hmm, skumt.
Nu vet du vem det var som kommenterade iaf...

cecilia sa...

ja dom blev glada,eller ja min gamlamormor lever ej men de andra blev..