torsdag 23 juli 2009

regn regn regn

gått hem i detta men jag å evelina kom på nån egen liten marsch-takt haha så det gick ganska fort ändå!
Nu är vi hemma,barnen ser på film äter en banan.
Jag sitter här vid datorn,lagom frusen men varm inuti!
Jag tänker på min gosiga fina karl och varje gång så ler jag..
Är inte dt lycka?
Ska fixa nåt snabbt att äta till dom om en stund.
Själv så pressar jag mig lite,ska se hur snabbt jag kan gå ner om jag måste..
Gått ner 2 kg på 2 dar så efter operationen är dt inte särskilt svårt,jag äter i stort sett inget iofs,bara kaffe,ordentlig lunch kaffe å nutrilett kl.18..
Haha inte mycket men vill se hur min kropp funkar.
Ska äta mer till helgen,sen kan man köra lite press på veckan.
Med mer menar jag,kaffe,lunch (typ wokade grönsaker lite råris),kaffe och sallad vid 17-18 tiden...
Eller nåt sånt,har ju ingen hunger känsla nu mera,gott!
Nä dags att surfa vidare,have a nice evening

Inga kommentarer: