måndag 20 juli 2009

summering av exen

tar dom som betytt,inte de in i mellan..
N.K:
*Ihop från 13-17 års ålder.
*första killen,
*tog min oskuld!
*var otrogen,
*ljög om allt,
*sårade mig,
*börja med droger!
*inför andra förneka han oftast att vi var ett par.
och är den stora boven till att jag sen dess alltid tror att killar egentligen menar nåt annat än det dom säger....

P.S:
KK 1 år ihop 6 mån,
*börja som en KK
*ganska mycket yngre
*förneka mig oxå i början
*tog droger
*var otrogen med min (då) bästa kompis
Sluta i katastrof med polisanmälningar på mig för grov misshandel på dom båda..

C.K
ihop första gången 97-2000
*förlovade
*gilla hasch
*kriminell
*otrogen 1 gång(erkände själv,jag förlät)
*snäll,älskade mig på allvar
sluta med att jag gjorde slut för jag tappa känslorna,en av mina bästa vänner idag..

2 gången vi var ihop var från 2002-2003
*katastrof
*gilla andra droger
*slog mig
fortfarande en av mina bästa vänner idag..

J.K
2003-2008
*förlovade
*gifta
*ett barn
*slog mig
*ljög om allt
*otrogen
*knarkade
*satt inne
*rikspucko
Idag är vi sams (oftast) för Emmys skull,thats it!

J.F
2008-2009
*förlovade
*passion,passion,passion
Visade sig vara en stor stor bluff,lugit om allt,knarkat bakom min rygg (försökt iaf) kom ju på han direkt å ut han åkte på en å samma dag..

Nuläget
Vart ihop med Victor snart 1 mån.aldrig drogat elelr vart kriminell,jobbaroch älskar barn..
Han är snäll och omtänksam mot alla.
Han är precis raka motsatsen (vad jag sett hittills) på alla de andras punkter..
Jag tror jag stannar här,mår sjukt bra!!
Puss å kram

Inga kommentarer: