onsdag 22 juli 2009

tandköttsinflammation tydligen

ajajajaj fy fan vad ont jag har..
Har haft det sen i torsdag!
Ringde tandläkarn förut för GRATIS rådgivning på telefonen,fan ett besök kostar 300 kr.
Ska skölja munnen med nåt medel Hexident tror jag dt hette.
Hoppas det går över nu med..
Jobbat idag,dagarna går skitfort,nice!
Nu är det 9 dagar kvar tills Victor kommer hem igen och jag får sova i hans armar *längtar*
Ska steka pannkakor till barnen,har lovat det idag.
Var på gudstjänst med jobbet idag och då skulle vi få syndernas förlåtelse,en tyst och det innebar ca 15 sek,shit jag kan inte hinna med alla mina synder på den korta tiden.
Så jag bad om förlåtelse att jag inte är en så bra mamma som jag skulle önska.
Får se om dt kan hjälpa,lite lyrisk blev jag iaf och känner mig på ganska bra humör.
Sen om dt beror på det eller inte vet jag inte,passar på att njuta av det iaf!
Ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer: