tisdag 14 juli 2009

så här är det nog nu

Jag tycker otroligt mycket om han..
Han har berättat för sin familj om mig (vilket tydligen inte chilenare gör om de ej är seriösa,jag vet inte.Jag har ju aldrig vart ihop med nån innan)jag saknar han när han e iväg och jag är otroligt nyfiken på att lära känna han mer å mer..
Vi har väldigt lika synsätt på saker å ting och dt är ingen kille som gillar att spela spel eller så,han är ute efter ett seriöst förhållande,och jag är så glad att jag träffat han,för han är snäll,go skötsam och han älskar barn,mina barn älskar han redan,t.o.m evelina som e svår att komma inpå kryper upp i hans knä och idag efter skolan bad hon om att få ringa han direkt,dt fick hon och han blev jätteglad..
Jag tror jag nöjer mig här,för även om dt inte skulle bli bättre än detta så är det 1000ggr bättre än nåt annat jag haft innan i mitt liv..
Så jag behöver inte önska mer än att det inte ska bli sämre..
Bara dt är så här är jag nöjd!
SUPERNÖJD!!!

1 kommentar:

Pia sa...

Jag hoppas verkligen att detta är nåt som håller önskar bara att du får det bra. Älskar dig puss mamma!!!!!