lördag 4 juli 2009

vilket party

det blev iaf.
Åkte först till brastad å hämta upp 2 st till (evelinas gamla dagisfröken e ihop med en gammal polare till mig) *chock*...
Innan var vi hos Nelson,sen till sjökanten,tog nattbussen hem och efterfestade..
Var hemma halv 6 imorse :)
I¨går märkte jag verkligen av dt alla sagt,att hon surrar runt mig hela tiden!!
Jag störde mig som fan och hade god lust att ge henne en smäll.
Men dt ska jag inte bjuda henen på,dels för att dt e töntigt och dels för att hon e inte ens värd det utav mig!!
Inte ens en smäll,då e man inte värd mycket kan jag lova.
Men det var inte bara jag som störde mig på henne,haha tro mig!!
Dom hon minst anar t.o.m..
Eller egentligen så vet jag att hon insett det,hon e inte dum på det sättet hon låtsas bara inte om det,huvudet i sanden syndromet e vanligt där ser ni...
Nog pratat om patetiska troll kärringar!
Nu väntar jag på mamma å annlo...
Ha det gött

Inga kommentarer: