söndag 7 mars 2010

blogg-torka

Jag vet inte vrf jag inte bloggar som förr..
Ingen tid,inget nytt att skriva,eller bara ingen lust!
Livet rullar ju på som det ska,jag går till mina läkar möten,äter min medicin och väntar på att må bättre.
I helgen har jag och min älskling vart själva,bara slappat!
Emmy har vart i M-dal hos farmor och J kom dit oxå tydligen (ingen kommentar)..
Inget jag valt iaf så ni vet det allihopa!
Gillar dt inte alls och vill egentligen inte att de ska ses,av mina egna anledningar.
Eller jo,de kan ses men jag vill ha överbevakade besök..
Just nu har jag inget val,men jobbar på att få ett papper på det i framtiden.
Fått veta en del saker som inte är en fördel för umgänge med barn.
Men dt tar jag inte här!
Helgen som kommer så är bägge barnen hemma och om vädret tillåter så ska vi ut å gå och ta en sväng i badhuset med barnen.
Imorgon ska jag klippa å slinga håret,men innan dess,2 läkar besök på en å samma morgon!
JAg trivs med min man,våra framtidsplaner och drömmar!
Jag älskar mina barn och vi har verkligen fått in superbra rutiner här hemma och emmy är MYCKET lugnare sen vi flytta!
Här har hon vänner och familj,ingen som anser att hon är en pina..
Och dt märks med på henne.
Nu blir dt film med älsklingen efter en långpromenad med vovven!

Här kommer en bild från förra fre,mina gamla jeans från sommaren-08

Inga kommentarer: