onsdag 10 mars 2010

Vår-bröllop!

Japp så blir det!
Nästan allt är färdig planerat och idag fick vi veta att Mikaels syster,mamma och pappa med fru ska ge oss en fin bröllopsnatt på ett otroligt underbart ställe..
Med jaccuzzi och nedsänkt badkar och 5 rätters-supe´på kvällen.
Så otroligt snällt och uppskattat!
Mamma och jonny tar hand om barnen åt oss och Thrina passar vovven!
Alla e riktigt supergoa,min bästa vän ska baka vår bröllops-tårta,som hon är så inne i att hon t.o.m planerar den i huvudet på kvällarna :)
Min baby-lo <3
Har fixat en som ska göra hår och make-up på mig..
KEnneth den goa ska ta alla bilder och när vi har åkt på bröllopsnatt så tar de andra hand om städningen efteråt.
Min moster ska hjälpa mig med all mat och inköp!
Är så glad för att mina nära å kära finns där för oss och att Mikaels familj glädjs med oss oxå..
Tack alla fina

5 kommentarer:

Jessica.B. sa...

Åh GRATTIS gumman!!!! Lycka till i framtiden med allting!!!! Många kramar på dig!

Anonym sa...

oj vad roligt!! grattis önskar er all lycka kram Hanna

the_one_and_only sa...

Massa kramar till dig/er =) <3<3

cecilia sa...

tack alla :)

Emelie sa...

Grattis Grattis... & Lycka til //E.F