lördag 13 mars 2010

folk försvinner

Två av mina ABSOLUT käraste och närmsta vänner i livet förlorade nyligen sin pappa!
En man med ett hårt liv bakom sig.
Man kan undra över varför vissa verkar få alla fördelar i livet medans andra får slita hund??
Deras pappa var född 1952 precis som min mamma,jag skulle tycka att dt var fruktansvärt att förlora min mamma nu,hon är ju inte ens gammal!
Hon har precis som deras pappa levt ett tufft liv,inte alltid tagit så väl hand om sig själv och sin hälsa..
Man kan ju undra vrf inte alla föräldrar gör sitt yttersta att leva sunt och hälsosamt för sina barn skull,för att få vara med så länge som möjligt och se hur deras liv utvecklas??
Som jag själv,som röker..
Varför inte sluta med det för sina barn??
Jag skulle ju lätt ta en kula för dom,hundra ggr om!!
Jag skulle ALDRIG sätta mig i en situation som är ett direkt hot mot mitt liv,för då skulle ju mina barn bli utan sin mamma!!
MEn röker det gör jag,och sluta vill jag inte heller...
För ni ska inte tro efter denna insikt och kloka inlägg,att jag slutar röka!!
Ånejdå,förmodlingen tänder jag mig en ny cigg inom 30 min....
Dum som man är.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e underbar=). A-L