måndag 22 mars 2010

hinner aldrig skriva längre!!

Eller så kan det bero på att jag sällan är inne på datorn nu mera!
Helgen har vart bra,i fredags var vi på torp och sen hem och greja lite.
Emmy åkte till stödfamiljen.
Sen på Lör så sov evelina hos mamma,jag och micke var ute och gick,sen på kvällen köpte vi hem lite mat och bara slappa!
Igår söndag kom emmy hem,jag skura golv och såg på film 2012 (inget märkvärdigt faktiskt)!!¨
Idag har dt vart en lugn morgon,imorgon blir dt träning!
Om en stund ska vi gå ner i centrum,jag gubben och hunden.
Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg med 2012 för ett tag sen och hade förväntat mig en wow film. En independence day/rain man/titanic film, en som man minns förevigt.
Men fy farao vad besviken jag blev.

Hoppas allt e bra med er!
Kram fanny

cecilia sa...

hej hej allt e bara bra med oss.. hur är det med er??