torsdag 18 mars 2010

späckat schema

Älsklingen är på möte i ua och kommer hem imorgon..
Idag ska jag först skicka Eve till skolan kl.8,sen kl.9 ska emmy iväg.
Jag ska städa här hemma..
Kl.12 hämta emmy,sen kl.16 till syrran.
Vid halv 6 hämtar mamma emmy och jag ska ha myskväll med Evelina,se på mio min mio!
Imorgon 9.30 tar jag bussen till rotviksbro,möta in finaste mikael och in till torp å storhandla..
Sen hem,emmy ska till stödfamiljen vid 16 tiden.
Ensam helg med eve och mikael.
Evelina har börjat i kyrkokören och de ska uppträda på sön på en dopfest..
Kul!!
Ska försöka få in emmy på nåt med,fotboll eller gymnastik..
Ska försöka kolla upp det!
Sista hyran i m-dal är betald så nu är jag klar med den,skönt!
Märker inte så stor skillnad på min nya medicinering än,men har ju knappt gått 2v så dt tar väl tid antar jag!
Mycket möten å planeringar framöver,och en begravning med den 31.
På skärtorsdagen ska vi till svärmor och träffa mikaels son..
Spännande :)
Han är ju 12 år så man kan ju prata med han på ett annat sätt än med mina som e små!
Hans mamma ska vara med oxå och hon är skittrevlig,det lilla jag hann träffa henne vid jul/nyår!
Nä frulle till de små.
ha dt bra

Inga kommentarer: