tisdag 23 december 2008

blää

för plastgran.
Skiter nog i att jag e känslig för granbarr next year!
Fy vad ful den är...
Men sen när barnen fått iallt så kan den ju bara se bättre ut..
Hmm den e så skraltig å bäng att jag har lust att be barnen om förlåtelse...
Ingen snö får dom heller,fast dt kanjag ju tyvärr inte styra!
Fast jag har fått skäll av evelina för att det inte är nån snö.
Så dt e tydligen mitt fel,det med...
Så vill ni klaga,lägg en kommentar...
Nu ska jag snart hämta emmsis och sen ska mamma å bror komma upp,ska göra en skinka.
Så ska vi ha liten julafton,med skinkmacka å glögg.. mums!!
Mötte Jörgens syster (emmys gudmor) på stan å ungarna fick 500 kr var i julklapp,
så det var bara till att shoppa mera.
Och så fick emmy 500kr i en försenad födelsedags-present!
Så om jag inte bloggar imorgon så får jag passa på att säga:
GOD JUL!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

¨Haha Bastian skällde på mig förut för att d inte finns snö..." Det är inte alls julafton imon mamma för d e ingen snö juu" o lite till :) Underbara barn!!! Men håller med, förjävligt att barnen inte får snö..Kram Therése

cecilia sa...

ja dt e trist.. vad har du för blogg adress??? kram