fredag 26 december 2008

grejat

här hemma..

Vart på stan å handlat..

Ska göra potatis gratäng å kotletter idag,trött på julmat,bläääää..

Ungarna leker på rummet,de ska en sväng till mamma sen,jörgen ser på tv.

Ska tvätta nu tror jag.

Fick köpt ett litet paket var till de andras barn som ska till angeliqa på sön,känns dumt annars!!!

Fan jag vill ju träffa dig med Lina när jag e i M-dal...

Dt sker ju inte ofta menar jag.

vi har pratat i typ 2-3 år å setts en gång hahhahaha...

Konstigt att man kan känna att man står nån ganska nära ändå,trots det!??

Näpp dags att ta tag i saker.



pok

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vi har typ ett distansförhållande du och jag ;) Skumt ändå att vi enbart har träffats en gång fast vi bor så nära?

cecilia sa...

ja det e sant!! å så säger dom att kärlek på distans inte funkar hahahahahha...
Jag menar jag e ju typ jättekär i dig ännu ;-)